Friday, May 4, 2012

*188*

Assalamualaikumm ! :]

Now aku berada di hadapan skrin untuk meluah kan satu benda yang aku rasa aku dah pendam selama beberapa hari kebelakangan ni. Huh. Rasa bosan , menyampah yang ter-sangatt la melampaui tahap maxima ,

IM SICK OF THOSE CLEAN !

Ni semua gara gara since aku jejak kaki kat rumah , mostly every night aku try nak tengok berita , tapi most content berita is about Bersih. At first , boleh consider lagi la , tapi sampai ke saat ni , asyikk bersihhhhhh je memanjang , dah jadi menyampahh ! Hailohhh.

Okay , Im not into any side okay. Aku hanya meluahkan rasa menyampah aku sebab aku rasa jemu. Facebook - Bersih. Tengok tv pun bersih. Haihh. Tengok orang gaduh sana sini. Orang ni cakap ni salah , orang ni cakap dia salah. Last last benda yang aku boleh conclude-kan semua orang yang gaduh tu macam budak budak ! Tolongg la. Tak bawak ke mana pun la benda yang korang nak gaduh gaduh ni. Haihh.

Aku harap lepas ni tolong la kurang kurangkan cerita Bersih. Cari cerita lain.

Assalamualaikumm :]