Wednesday, May 9, 2012

*191*

Assalamualaikumm !

Makin lama makin bosan , boring duduk rumah ni. Haih. Terasa macam dah lama cuti , padahal baru je 2 minggu. Tapi dalam masa 2 minggu , sebenarnya aku dah berjaya menghabiskan beberapa cerita yang aku nak tengok. Hehehe. Antaranya ialahhh ----> HANAKIMI credit to cik Safwah sebab aku copy dari dia :') 


Memang haru sungguh aku tengok cerita ni. Haihh , no wonder la orang dah gila cerita ni time cerita ni famous meletup. Time tu pulak aku tak layan segala K-POP , J-POP , T-POP ni. Memang sekarang la aku baru kenal diaorang semua. Tapi itu bukan masalahnya sekarang ni. Masalahnya ialah , Nakatsu Suichi a.k.a Ikuta Toma ! Ni masalah aku sekarang , aku dah repeat cerita Hana Kimi ni sebab dia !! Penangan dia memang kuat. Tapi aku rasa aku yang cepat cair sebenarnya. Hahaha ^^v My weakness. Walaupun cerita ni banyak tak logiknya , aku repeat jugak tengok. Hhahaha :DD

And. Moral of the story.. (tetiba terus moral of the story) are :

  • Friendship is a treasure ! 
  • Sesuatu pengorbanan yang dilakukan dengan ikhlas , insyaAllah hasilnya akan berbaloi  ! (Y) 



Here , the main point why I fell in love with him :)     the Tuxedo make him looking more logic !