Sunday, April 29, 2012

*185*

Asssalamualaikummm !!!

Menurut previous entry aku , kira cukup sebulan la aku tak post or update blog.Sebenanrnya , since aku balik aku login ke blogger ni , tapi takde mood nak update. Sekarang sambil menunggu movie ku di-muat turun , aku update la :')

Wahhh ! So long tak update blog , tak jenguk blog agak terkujat la jugak akan perubahan yang terjadi. Apa apa pun , perubahan ini nampak lebih moden. Err-.-' moden ?  Hee ~


Sebenarnya aku nak spill pasal ni -----> M.a.t.R.i.C.u.l.A.t.I.o.n.L.i.F.e

Alhamdulillah. Setinggi tinggi kesyukuran aku panjatkan , sebab ? Sebab aku berjaya habiskan belajar di Kolej Matrikulasi Melaka selama 10 bulan. Alhamdulillahh again. Banyak benda aku lalui kat situ. Pedih , susah payah , gembira , pahit , KENA HINA / KUTUK , cintancintun , haihhh banyak lagi ahh. HAAA ! Kat sini jugak la aku rasa apa itu CULTURAL SHOCK. Pehhh , memang parah. Nasib baik la sekejap je atas bantuan rakan rakan sebaya , aku berjaya menanganinya :D

All the experiences really teach me yang hidup ni bukannya senang. And. Hidup ni tak semua orang bertuah. Seriously , kat sini jugak la aku belajar menangis sebab STRESS. Bila fikir balik memang kelakar , sebab time sekolah dulu apa nak jadi jadilah. Tapi dalam masa 10 bulan tu , bila stress je , mesti senang je aku menangis. Stress result la , kerja melambak la , TAK FAHAM lecturers ajar la , TAK BOLEH CATCHUP speed lectures la. Speed nak macam shinkansen je. Hehehe. Aku ni speed tahap kereta je. *hiperbola sangat ke?*

Apa pun , semua tu memang sangat bermakna dalam hidup aku. Hardship , Hardwork. Benda ni memang penting untuk berjaya. Serious. Hypothesis accepted based on experiment yang aku jalankan selama 10 bulan kat Matrics. Hehehe. Okayyy , panjangg bebenoo dah ni. Adioss dulu.

Assalamualaikumm :]