Monday, April 30, 2012

*186*

Assalamualaikum ! kom apa.komBat.batApa.batMen.menApa.menTol...blablabla. hehe

Malam malam macam ni boleh pulak tetiba aku teringat satu drama yang aku tengok time aku darjah 2 dulukala. Kira kira tahun 2001 la kot. Walawaeii , lama nya yop ! 


Di Sebalik Awan

Mentang mentang awan , colour nak biru je. Haha. Abaikan. Tapi serious ah , sekarang memang aku nak sangat tengok cerita tu. Dulu sanggup kot stayup sebab nak tengok cerita tu je. Haihh. Sememangnya darah tentera memang mengalir di dalam tubuh ku. HHAHA. Penat aku google , tak jumpa pun. T___T Haihh. Maybe sebab cerita tu tak feymess kot. Tapi nak jugak tengok cerita tu........
Sekarang ni pun , aku tak tau la dah berapa kali aku repeat lagu cerita tu. Hailohhh , nak tengok cerita tu !!!

Ni mungkin angkara beberapa hari sebelum habis matrics , aku tengok parachute practise dari bilik aku. Terus niat lama [ nak kahwin dengan tentera , EXCEPT tentera darat ] naik balik. HAHAHA. Gataii dah naik. They look smart apa dengan uniform. Nampak kemas je. HHHAAHA. Okay , nak cari tentera udara sorang ! Hhahaa. Dah. Dah. Cukup cukup la tu merepek. Tapi kalau jodoh , apa salahnya kan :P

Okay better off dari terus ber-imaginasi over over.
Assalamualaikum :]