Friday, June 1, 2012

*194*

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha penyayang .
Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh.

First :


Banyak limpahan nikmat yang telah dikurniakan oleh Nya.
Nikmat kejayaan , nikmat kegembiraan.
And as I just said , nikmat kejayaan , well of course ni semua pasal kejayaan exam :)
Sebenarnya pada 29 Mei yang lalu , result final matrics exam aku keluar.

Hasilnya :  

Again , Alhamdulillah , syukur. Penat lelah 10 bulan kat Melaka. Akhirnya , ber-fruity jugak :'))
Jangan pelik sangat dengan status itu ye. Ia memang begitu. 
Every exam , status korang akan jadi sama ada LULUS  atau  GAGAL. Itu je. Takde lain let say , Cemerlang , Kepujian , atau benda lain. Hehehe.

Thank you banyak banyak kepada mereka mereka yang menjadi tukang tolak saya. 

Pemerintah Kerajaan Rumahku Syurgaku : Ibu Ayah
Batang batang lilin yang tak pernah padam : Pensyarah pensyarah
Tukang sedarkan aku dari tidur , tukang kejutkan aku dari lamunan : Roommates , classmates
Kotak luahan muntahan kesedihan , kegembiraan : Sahabat sahabat

Tanpa kalian , siapalah saya.



For korang korang dan korang yang tanya result aku and aku tak cakap. MINTA MAAF , SEPULUH JARI DISUSUN. Bukan sebab aku tak percaya kat korang , or , bukan sebab ' siapalah korang di hatiku ' , or , bukan sebab result aku terlebih gempak. TAPI. Sebab , aku memang taknak bagitau orang pasal result aku. Cukup la selama ni result aku orang lain yang tahu dulu sebelum aku. dah macam popular sangat la aku ni ye. So , sekarang aku nak sikit privacy. Lagi pun sebenarnya , result aku tak gempak meletup kebaboom punya. So , dont worry. And. For korang korang dan korang , yang sangat memahami aku , yang sangat menghormati aku , TERIMA KASIH BANYAK BANYAK BANYAK aku ucapkan. 


Second

Apa aku nak spill lagi eh ? Hahaha , sebenarnya takde apa :D
Just want to share , aku dah selesai mengemaskini UPU.
Harap harap dapatlah satu tempat kat Uni.
Doakan aku ye kawan kawan :)
Trauma lepas SPM masih ada , 
dan sentiasa menghantui.
Seriously , aku harappppppppppppppppppppppppppppp sangat aku dapat placing kat U. 
Taknak la jadi lagi macam apa yang jadi lepas SPM.
Pengajaran hidup yang paling besar buat aku.
Tapi , takpe. 
Aku yakin boleh. ecececehh.
YAKIN ! Sebab...



Aku yakin Allah dengar doa aku :)

Okay , Assalamualaikum.