Friday, June 1, 2012

*195*

Assalamualaikum :')

Salam Jumaat. Sesungguhnya Jumaat merupakan satu hari yang sangat mulia :D

So , aktiviti harian hari ni , bergerak seperti biasa , seperti hari hari lain. Setiap masa dipenuhi dengan tengok tv.
Tengok lah segala drama drama yang ada.
Bosannya aku rasa life aku. Hahaha. Pity me dowh.
Okay okay , sebenarnya aku pelik sikit,
Kenapa eh dekat tv aku tengok banyak ambil drama Indonesia.
Okay , itu satu hal.
Cerita cerita tu pulak , kebanyakkannya menunjukkan 'ke-kurangan pandai' nya mereka.
OKAY. AKU BUKAN NAK BLAME APA APA OKAY.
Tapi bagi lah cerita yang boleh dikatakan logik sikit. Or ,
cerita yang menunjukkan something yang orang akan respect.

PLEASE , NO OFFENSE ye.
HANYA SEKADAR LUAHAN , DAH ALANG ALANG TERFIKIR.
Terima kasih.
Assalamualaikum :)