Monday, June 11, 2012

*197*

Assalamualaikumm ! And. Goodnighteyy to anda !

Hoyeahh !! Sesungguhnya pada malam ini saya sangat penat. SANGAT ? Err , bukan apa ,sebab aku dah lama tak buat benda ni kan ----> Gosok baju. Muahahaa. This things sangat penat weh kalau sekali kau gosok sampai 20 pasang. OVER ? Okay tak over okay. Sebab. Aku gosok baju untuk budak budak yang sekolah seramai 3 orang + baju koko mereka + baju melayu ayah aku + baju melayu adik aku sekali. HAA ! And. This all for A WEEK ! Tak ke sampai 20 pasang tu. Huihhh , patah pinggang bhaii. T^T

And. Sambil gosok gosok baju tu , adalah jugak aku buat kerja gila. Saja cari pasal pegang wayar , lepas tu kena electric shock. ZZRRTT !! WOOWWWWW !! Kebas ibu jari aku , perhh ! Memang hao liao lah aku cakap kan. HAHAA. Sah sewel , senget ! Dah nampak wayar tu dah takde cover , pergi pegang buat apa. Haiihh. Sungguh kurang siuman di situ. TAPI Sebenar - benarnya , aku pegang wayar tu sebab nak cari benda apa yang tajam kat wayar tu. Sebab. Before tu , aku rasa sakit bila wayar tu kena siku aku. Tu yang aku pegang wayar , sekali. HAAA ! Kejutan elektrik kau !  XD

So , lepas tu dah agak agak 3 jam kemudian , dah siap semua benda , aku pun selongkar dapur. LAPARR !! NASI !! Cari punya cari rice cooker atas kabinet dah takde. Ehh ? Cari lagi , kot lah aku silap pandang. Sekali nampak , tu dia. Dalam sinki !!! T^T NASI HABISSS !!!!!!  Perhhh.  *Kadar emosi aku naik mendadak*  So , next. Memang bukan kerja lah aku nak masak nasi pukul 11.15 malam kan. Nak tunggu nasi siap dengan perut aku lapar. Hmm , memang tak lahh !. So , aku pun bukak periuk , rembat 3 ketul ayam masal lemak !!! HEHEHEHEEE !!!  Pergi bawak depan tv , duduk sebelah ibu aku. Sekali dia pusing , 

" berapa ketul ambil ? "
" 3 ketul. "
" Banyaknya "

Sambil sambil makan tu , tetiba rasa kadar emosi aku menurun denagn mendadaknya. Down , down , down , and downnn !!!  And. There was a conclusion.

MAKAN MEMANG DAPAT MENGURANGKAN KADAR EMOSI AKU !!!