Friday, August 10, 2012

*201*

Assalamualaikum !

Wahhhhhhh !! Lama nya tak bukak ini blog , lama nya tak update. Haihh. Actually got many things to spill , tapi bila tahap kemalasan yang menggunung mula menyerang , faham faham saja lah kan. Hihii.

But this one thing buat aku rasa nak update. Hmm. 3Aug yang lalu , saya telah pergi berjimba jimba ke rumah rakan saya !  * awkward nya ayat aku ;'(  * Okayy okay , aku pergi rumah kawan aku , overnight there , sekali iftar dengan beberapa orang kawan lagi. But i'll bet , 5 hari kat sana memang tak cukup. Rasa macam sekejap sangat spent time. Ooh. Thanks to the tuan rumah : Fairuzz. Service yang seronok. Mana tak seronok lah kan , melalak sampai pukul 2 pagi. Oppsieee !

Tentatif di sana :
i day ) arrival  * tak boleh blah nak pakai ' arrival ' *
ii day ) suppose ada iftar dengan batch , tapi cancel. So heading to Shah Alam , kampung tuan rumah. Kenduri.
iii day ) At Nippon Tei Alamanda , berbuka bersama rakan sejimba sekepala ^^ , berkaraoke di rumah till 2 a.m.  * cool yaww *
iv day ) Spent time for the last time , karaoke from 9.30 p.m. till 2.00 a.m.  * super awesome , bangun esok pagi , tekak aku serak *
v day ) pergi sekolah , ambil sijil , round round sekolah , balik !

So , itulah kesekian kali nya segala aktivit aku kat sana. It's fun , and .... it'll be missed. Seriously.
Jadi , sebelum typing off , let me show u somethingsss




The secondaryschoolmate ; heart them lotss ;


The matrics buddiess ; they love hempap ;



One of the light in my road ^^