Sunday, October 28, 2012

*205* Sebenarnya apa ??

Genap 2 bulan aku tak update tempat aku membebel dan merepek ni.
Banyak benda yang jadi dalam masa 2 bulan ni.
Dan. Aku rasa benda tu patut aku merepek kat sini ,
sebab ber-memori semua benda tu.
Tapi , malangnya malam ni aku takde mood.
Sebab aku gusar dan risau akan sesuatu.

Apa aku dah buat ? Kenapa tetiba bagi aku ayat macam tu ? Kenapa kena berkias kalau betul aku yang salah ? Tapi bila aku tanya , cakap bukan aku. Tapi kenapa bila aku tanya benda yang sebenarnya , taknak jawab ? Tukar topik ? K E N A P A ? Aku 19 tahun dah. Bukan 9 tahun. Kalau aku yang salah ,  tak salah nak tegur aku. Takde istilah terasa dalam diri aku kalau aku yang salah. Anda kenal saya. Jadi anda tahu , kalau saya bersalah anda boleh berterus terang. Walaupun sekarang saya bukan di tempat yang salah , tapi tolong lah jangan tukar topik perbualan masa saya tanya perkara yang sebenarnya. Terasa macam orang bodoh tahu ?? Secara jujurnya , saya rasa macam ' alien ' sebab aku tak tahu apa apa. Sedangkan aku rasa aku layak untuk tahu  benda yang betul. Dan. Dalam hati kecil aku ni , aku ...... sangat ..... sedih .....


Terima kasih untuk kata - kata tu. Memang aku pegang sampai akhir hayat.