Sunday, August 19, 2012

*203*

Assalamualaikumm ! And a very very selamat malam hari raya !
Hooyeahh ! Hooyeah ! Walaupun takde semangat langsung nak raya macam tahun tahun sudah , ku gagahkan jua badan nak update jugak malam raya ni. Sambil diteman dengan irama irama merdu lagi sayu dari fly.fm [ Dev - In The Dark  --> lagu yang sedang berkumandang ] .  Nampak tak disitu semangat yang sungguh lah layu. Padahal lagu raya ada je satu folder. TAPI. Walaupun aku tak ditemani lagu raya , aku masih lagi ditemani dengan bunyi mercun mercun sesat yang meletup atas bumbung rumah aku. Macam perang dah gayanya -__-

Okay enough intro. Bebel merepek much hah. So tujuan utama aku meng-update adalah ... untuk mengisi masa lapang tatkala menunggu cerita habis download ! HAHAHA. Okayy tu tipu ! tipu semata-mata. Idaknyaa. Sememangnya untuk mengucakan selamat hari raya lah kat semua orang. Kita wish secara pukal je lah eh. Tapi kalau nak lagi syiok , lagi afdal , wish lah f-t-f. Baru pure :)  Okayy nanti ada masa aku jumpa korang , kita f-t-f  lah ye :)

Tahun ni , pengakuan secara jujurnya , takde semangat langsung nak raya. Takdak feel. Kalau tahun tahun sudah , feel bukan main ! Eksaited semacam kau. Hmm. Sepatutnya tahun ni aku bersemangat compare tu last year , sebab tahun ni puasa penuh dengan family. Chupp ! Deduct 5 malam sebab overnight rumah kawan. Yelah , compare to last last year , dari form1 - umoq 18 tahun aku puasa kat tempat orang. Sedihh wooh ! Berapa hari je puasa dengan family. Tapi mungkin itu jugak faktor yang menyebabkan aku feel eksaited nak raya yang lebih. Bila duduk tempat orang , nak balik raya baru ada feel kan! Ala ala perantauan lah jugok kan ;P  Berangann lah kauu perempuann !

Okayy lah. Enuff with bebelan aku. Merepek meraban memang sampai lepas sahur sembahyang raya esok pun tak habis.. So make it short ,

|


|



|


|


|


|


v



handmade yaww ! handmade thru mouse :))


So .
Selamat hari raya saya ucapkan kepada semua ahli keluarga , bonda ayahanda , adikberadik , guruguru , sahabat sahabat tadika , kawan kawan sekolah rendah , rakan rakan sekolah menengah , rakan sebaya / tak sebaya matriks , pejuang pejuang PLKN , dan kalian kalian sekalian dan semua muslimin muslimat di seluruh dunia !  

Maafkan segala peri laku saya yang salah , maafkan segala keterlajuran kata , maafkan segala ke-suka-hati-an saya dalamapa perkara sekalipun , maafkan segala kedegilan saya , halalkan makan minum saya , halalkan ilmu ilmu saya , halalkan segala objek / barang yang TERpinjam , sengaja pinjam , TERambik , sengaja ambil. 

Dan. Saya sudah pun memaafkan kalian semua. Semoga dengan lebaran kali ini , kita dapat membawa diir kita naik ke satu takuk baru yang lebih suci dan murni dari segala dosa :)

Words off :) 
Assalamualaikum :)